page_top_img

nutizie

Mulino di farina

L'equipaggiu di mulinu di farina deve esse attentu à i seguenti elementi quandu operanu è utilizate:
1. L'operatori deve esse sottumessi à furmazione prufessiunale è avè cumpetenze è cunniscenze pertinenti, è rispettanu e prucedure operative.
2. Prima chì l'equipaggiu hè utilizatu, l'integrità è a sicurità di l'equipaggiu deve esse verificatu, è tutte l'anormalità deve esse registrate.
3. Durante u funziunamentu, l'equipaggiu deve esse cuminciatu è chjusu in l'ordine currettu per assicurà chì u prucessu di u funziunamentu hè raghjone.
4. U sistema elettricu è u sistema meccanicu di l'equipaggiu deve esse in cunfurmità cù i normi naziunali è i rigulamenti di sicurità, è sottumessi à ispezione è mantenimentu regulare.
5. L'equipaggiu deve esse puliti è disinfettatu regularmente per assicurà l'igiene alimentaria è a qualità di u produttu.
6. U prucessu di pruduzzione è e prucedure di u funziunamentu deve esse seguitu per evitari danni innecessarii à l'equipaggiu.
7. Strictly cuntrolla tutti i parti esecutivu, parti trasmissioni, apparicchiaturi ilettricu, prissioni idraulica, pneumatici è altri sistemi, è fà adjustments è mantenimentu nicissariu.
8. I rigulamenti di u funziunamentu di sicurezza deve esse seguitu durante u funziunamentu di l'equipaggiu, è l'equipaggiu di prutezzione di salvezza è i dispositi di arrestu d'urgenza deve esse equipati.
9. Impurtante infurmazione Real-time surviglianza di u statu di l'equipaggiu attraversu l'operatore è u sistema di surviglianza, è a gestione puntuale di situazioni anormali.
10. Cuntrolla regularmente a vita di serviziu è u funziunamentu di l'equipaggiu, è rimpiazzà i pezzi invechje è danni in u tempu per assicurà a stabilità è affidabilità di l'equipaggiu.


Tempu di post: May-19-2023