page_top_img

nutizie

Cù u sviluppu di a sucità, a qualità di vita di e persone hè sempre più alta, è ci sò esigenze più elevate per a sicurezza è l'igiene alimentaria.

A farina hè unu di l'alimenti più cunsumati.Hè macinatu da parechji grani.Questi grani sò acquistati da i agricultori è poi trasfurmati in mulini di farina.Perchè u granu novu raccoltu cuntene assai impurità, hà bisognu à passà per parechji passi per caccià queste impurità prima di macinazione, per migliurà a qualità di farina è risponde à i normi di i bisogni di l'utilizatori, è poi pò esse vendutu à e persone attraversu diversi canali. .

In a pianta di mulinu di farina, Ci sò parechji passi di pulizia prima di macinazione di granu.
1. Prima sguassate tutte e impurità grossi è alcune impurità di luce à traversu u separatore vibrante è u canali d'aspirazione.
2. U granu hè passatu per un separatore magneticu tubulare per sguassà u metale magneticu.
3. U scourer di granu horizontale pò sguassà fangu, awn di granu è altre impurità.
4. U sicondu siparatore vibrating è u canali aspirazione sguassate i impurità luce generati dopu à a machina scourer.
5. Gravity destoner machine toglie a petra è impurità luce.
6. U granu hè classificatu da un separatore di tamburi di granu à u stessu tempu, cacciendu impurità cum'è u granu sarracenu è l'erba, u granu classificatu pò risponde à i bisogni di macinazione di diversi gradi di farina.

fotografia (1)
Separatore vibrante

fotografia (3)
Distruttore di gravità

fotografia (2)
Separatore di granu TCRS

fotografia (4)
Separatore Magneticu

I nostri servizii
I nostri servizii da cunsulenza di esigenze, cuncepimentu di suluzione, fabricazione di l'equipaggiu, installazione in situ, furmazione di u persunale, riparazione è mantenimentu, è estensione di l'affari.
Continuemu à sviluppà è aghjurnà a nostra tecnulugia per risponde à tutte e richieste di i clienti.Sè vo avete ogni quistione o prublemi riguardanti lu campu di mulinaria farina, o vi sò intenzione di stallà i pianti mulini farina, per piacè sentite liberu di cuntattateci.Speremu sinceramente à sente da voi.


Tempu di post: May-07-2022