page_top_img

nutizie

压力着水机-5

A regulazione di l'umidità di u granu hè una parte indispensabile di a trasfurmazioni di u granu, accurtà u tempu di regulazione di l'umidità di u granu hà da migliurà assai l'efficienza generale di trasfurmazioni.
Metudu à alta temperatura.Per a regulazione di l'umidità, hè pussibule di precalentà u granu è poi aghjunghje l'acqua calda per accelerà a penetrazione di l'acqua in u granu, è accelerà a rata di reazzione biochimica, infine, e caratteristiche di qualità di a farina seranu migliurate.
U metudu di rupture.Dopu chì u granu hè pulitu, sfracicà o distrughjenu bè a superficia di u granu per chì l'acqua pò facilmente entre in l'endosperma è accelerà a penetrazione di l'acqua.
I dui ponu esse usatu inseme per accurtà u tempu di regulazione di l'umidità è migliurà l'efficienza di a produzzione.

Aderemu à u principiu di "alta qualità, serviziu satisfacente" è strivemu per diventà u partner ideale di i fornitori ODM.Ùn simu micca soddisfatti di i nostri rializazioni attuali, ma avemu travagliatu assai per innuvà per risponde à i bisogni più persunalizati di i clienti.Sceltendu noi, pudete diventà un fornitore affidabile.

Fornitore ODM China Flour Mill, macchina di mulinu di farina di granu, simu fieri di furnisce i nostri prudutti è soluzioni à ogni cliente in u mondu.U nostru serviziu flessibile, veloce, efficiente è i più stretti standard di cuntrollu di qualità sò stati ricunnisciuti è elogiati da i clienti.


Tempu di Postu: 14-Settembre-2022