page_top_img

nutizie

In a pianta di mulinu di farina di granu, U granu trigliatu mischjà qualchì petra, sabbia, picculi ciottoli, sumenti di pianta o foglie, scarti d'insetti, etc. Sti impurità riduceranu a qualità di a farina è ponu ancu causà un puntu focu per l'infestazione potenziale. durante u almacenamentu.U metudu di pulizia più simplice hè chjamatu winnowing, ma questu metudu di pulizia ùn pò micca eliminà e impurità più pesanti, cum'è petra, ghiaia, etc.

Hè un destoner di granu altamente efficace per separà e petre è impurità pesanti da u granu, u granu, a soia, u granu, a colza è u sesamo in a pianta di farina di granu è l'industria di trasfurmazioni di l'alimentazione.Siccomu u granu è e diverse dimensioni di petra anu diffractatu a gravità specifica è a velocità suspesa, cusì u destoner pò separà u granu è a petra automaticamente da a pressione di l'aria è l'amplitude.

A macchina Destoner hè aduprata per sguassà contaminanti più pesanti o detriti da un flussu o flussu di produttu.In generale, sguassate una piccula percentuale da u flussu, ma pò esse articuli grossi cumpresi petri, vetru, metalli, o altri elementi pisanti.Aduprendu un lettu fluidizatu d'aria è un ponte vibrante per spustà i materiali più pesanti in salita hè ciò chì a macchina face per separà i prudutti in materiali ligeri è pesanti.In u prucessu di cundizzioni, u destoner pò esse stallatu davanti à un separatore di gravità o daretu.

Sta macchina permetterà à avè un pruduttu di qualità megliu in un cortu quantità di tempu.In più di questu, avete a capacità di pruduce prudutti di qualità megliu è risultati finali imbattibili.

nutizie (1)

nutizie (2)

I nostri servizii
I nostri servizii da cunsulenza di esigenze, cuncepimentu di suluzione, fabricazione di l'equipaggiu, installazione in situ, furmazione di u persunale, riparazione è mantenimentu, è estensione di l'affari.
Continuemu à sviluppà è aghjurnà a nostra tecnulugia per risponde à tutte e richieste di i clienti.Sè vo avete ogni quistione o prublemi riguardanti lu campu di mulinaria farina, o vi sò intenzione di stallà i pianti mulini farina, per piacè sentite liberu di cuntattateci.Speremu sinceramente à sente da voi.


Tempu di post: May-07-2022